BandofBrothers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BandofBrothers

Welkom op het forum van BandofBrothers. We praten hier o.a. over aanvallen, handel, CV's, aanvragen enzovoort. Voor gasten hebben we speciaal een categorie: Gasten, hier kunnen de gasten handel drijven, contact opnemen met BoB én aanvragen indienen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zwavel gevraagd

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Zwavel gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Zwavel gevraagd   Zwavel gevraagd Emptydi sep 13, 2011 3:38 am

Halloo mensen, ik ben mijn gouverneurswoningen aan het uitbreiden, en ik heb een klein zwaveltekort (zeg maar redelijk groot).
Ik heb zo'n 400k zwavel in totaal nodig, maar ik denk dat ik eerst aan 200k genoeg heb.Dus:
Gevraagd:
-200k zwavel
Aangeboden:
-Goud (5/6 per stuk)

Dus als iemand hier interesse in heeft. Laat het mij alstublieft weten (plaats een reactie of stuur een ingame bericht)!

Mvg Lawofmurder
Terug naar boven Ga naar beneden
maximus1989
Leider
Leider
maximus1989


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 28-08-11

Zwavel gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwavel gevraagd   Zwavel gevraagd Emptydi sep 13, 2011 7:44 pm

hey law ik kan zowieso niets verkopen en heb alles nodig voor mijn leger je kan ook jessica van tic benaderen daar zullen ze genoeg zwavel hebben maar eerst binnen de alliantie ruilen indien mogelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Zwavel gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwavel gevraagd   Zwavel gevraagd Emptywo sep 14, 2011 3:09 am

Ja, dat snap ik Wink Ik wil het eigenlijk zo snel mogelijk, maar ik wacht nog even, en dan stap ik naar TIC.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flappie14
Trots & Trouw Lid
Trots & Trouw Lid



Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-08-11

Zwavel gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwavel gevraagd   Zwavel gevraagd Emptywo sep 14, 2011 8:09 am

ik weet niet of je genoeg rijkwijdte hebt voor mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Zwavel gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwavel gevraagd   Zwavel gevraagd Emptydo sep 15, 2011 12:29 am

nou, met een handelsverdrag komen we aardig ver, toch? Hoeveel heb je te bieden? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwavel gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwavel gevraagd   Zwavel gevraagd Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwavel gevraagd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwavel gevraagd
» Zwavel te koop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BandofBrothers :: Gasten :: Handel-
Ga naar: