BandofBrothers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BandofBrothers

Welkom op het forum van BandofBrothers. We praten hier o.a. over aanvallen, handel, CV's, aanvragen enzovoort. Voor gasten hebben we speciaal een categorie: Gasten, hier kunnen de gasten handel drijven, contact opnemen met BoB én aanvragen indienen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kanman stelt zich voor

Ga naar beneden 
+3
Flappie14
midaz
de hulk
7 plaatsers

Aannemen?
ja
Kanman stelt zich voor I_vote_lcap100%Kanman stelt zich voor I_vote_rcap
 100% [ 6 ]
nee
Kanman stelt zich voor I_vote_lcap0%Kanman stelt zich voor I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Kanman
Gast




Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Emptyvr nov 11, 2011 12:27 am

1) Hoeveel punten heb je? Ik heb net de 1miljoen gepasseerd.

2) Hoe ziet je ideale leger + vloot verhouding eruit? 1000+ hops 500+ zwaard 4*70 zwavel 4*20 boms 4*40 gyro en genoeg dokters. Met vloot heb ik eigenlijk weinig zelfstandig gevochten.

3) Wat zijn de levels van je schuilplaatsen en muren? Alle schuilplaatsen 32 en de muren tussen de 20 en 25 (dat staat op de planning om omhoog te gaan)

4) Waarom wil je BoB joinen? Ik ben door -V- naar jullie gestuurd.

5) Hoe zijn je donaties verdeeld over de groeves/bossen? Alle bossen drie levels of meer hoger dan de groeves. De groeves zijn tussen 25 en 27 en de bossen 31 en 32. Ik sta op plaats 40+- in de Donatie topscore.

6) Zit je op het moment in een alliantie, of ben je al speciaal uit een alliantie gegaan voor BoB? Zo ja: Waarom wil je uit je huidige alliantie weg? Ik ben door -V- naar jullie gestuurd Wink

7) Wat zijn je laatste aanvallen geweest? Bijvrijdingen van -V- leden van tic bezettingen

Cool Word je op dit moment aangevallen? Nee

9) Hoe is het contact met je buren? Goed, maar rustig

10) Hoelang speel je ikariam? 1,5 jaar.

11) Hoelang ben je bereid te varen om een alliantie genoot te helpen? De laatste keer was meer dan 20 uur

12) Ben je een aanvallende speler of een vredelievend? Beide, maar in mijn directe omgeving valt niet veel te vechten. Alle grote spelers zijn ook gelijk vrienden.

13) Speel je op meerdere servers? Zo ja: Waar, met hoeveel punten en in welke alliantie zit je daar? Delta is de enige server waar ik actief speel. Ik heb wel een acount op Beta, maar daar ben ik niet actief.


PS. Sorry dat het geen verhaal is.
Terug naar boven Ga naar beneden
de hulk
Trots & Trouw Lid
Trots & Trouw Lid



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 29-10-11

Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: ook hier wil de hulk weten   Kanman stelt zich voor Emptyvr nov 11, 2011 4:24 am

ben jij een vredeliefende speler die soms aanvalt?
of een aanvallende speler die soms vredeliefend is?

ik ben bang dat we anders meer op een bouwende allie gaan lijken terwijl we aanvallend zijn en willen blijven

gr de alien
Terug naar boven Ga naar beneden
midaz
Trots & Trouw Lid
Trots & Trouw Lid



Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-10-11

Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Emptyvr nov 11, 2011 4:25 am

voor!Very Happy bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Flappie14
Trots & Trouw Lid
Trots & Trouw Lid



Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-08-11

Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Emptyvr nov 11, 2011 5:36 am

Ik twijfel nog over deze aanvraag, de reden dat je van -v- komt hoeft niet direct een rede te zijn dat je in de ally komt vind ik. Ik vind wel dat je moet zeggen wat juist de rede is waarom je in bob wilt.

En bobbers even beargumenteren waarom je voor of tegen bent!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayet193
Trots & Trouw Lid
Trots & Trouw Lid



Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-08-11

Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Emptyvr nov 11, 2011 8:04 am

Voor! Reden? Hij heeft een redelijk leger, 11k generale en ook een redelijke hoeveelheid aanvalspunten. Dit moet uiteraard naar een plek in de top 100!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fabiano
Generaal
Generaal
Fabiano


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 25-08-11

Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Emptyvr nov 11, 2011 9:50 am

Met een plek binnen de aanvalspunten top-200 ben je wat mij betreft aangenomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
amstaff
Trots & Trouw Lid
Trots & Trouw Lid
amstaff


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-09-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Doos

Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Emptyzo nov 13, 2011 7:53 am

VOOR.
ken hem van andere ally,altijd in voor een potje matten bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanman
Gast




Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Emptyzo nov 13, 2011 9:30 am

Hoi,

Ik ben altijd wel in voor een gevecht, ik zit alleen van het centrum vandaan dus begin ik zelf eigenlijk nooit nieuwe gevechten.

Kanman
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkgold
Minister & Admin
Minister & Admin
Darkgold


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In Zimbabwe, tussen de Big Bang en de Eifeltoren

Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Emptyma nov 14, 2011 4:12 am

Je zit erin. Welkom!

Slotje*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bandofbrothers.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Kanman stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kanman stelt zich voor   Kanman stelt zich voor Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kanman stelt zich voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BandofBrothers :: Gasten :: Aanvragen-
Ga naar: