BandofBrothers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BandofBrothers

Welkom op het forum van BandofBrothers. We praten hier o.a. over aanvallen, handel, CV's, aanvragen enzovoort. Voor gasten hebben we speciaal een categorie: Gasten, hier kunnen de gasten handel drijven, contact opnemen met BoB én aanvragen indienen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aanvraag Bob

Ga naar beneden 
AuteurBericht
sweney
Gast




aanvraag Bob Empty
BerichtOnderwerp: aanvraag Bob   aanvraag Bob Emptyma dec 26, 2011 4:49 am

Naam: Marmer2 (28)
Speler: Sweney
Bondgenoot: -
Punten: 936,337
Meesterbouwers: 584,142
Wetenschappers: 330,105
Generalen: 3,232
Voorraad goud: 64,298,900

hoi ik ben sweney en ik zou graag Bob willen joinen .,

Waarom ik bob joinen wil ik ben kwa online tijd erg actief en ik zoek een alliantie die in de buurt zit .
Ik zit helaas zelf op een erg inactief stuk van de Delta wereld en probeer die te stimuleren door veel vrienden en vrienden van vrienden via mijn link ikariam te laten spelen .
Ik heb al in verschillende Allianties gezeten en helaas zonder suc6 .

Ik heb dit account over genomen en ben nog steets het aan het om bouwen naar een optimaal aanvallers Account het meeste heb ik nu achter de rug . momenteel is mijn top generale 17.000 .
ivm 3 heropgebouwde steden daar mee ben ik nu aan het werk . alle stadhuisjes naar level 27 .

Ik hoop dat ik aan jullie eisen zal voldoen mvg Sweney
Terug naar boven Ga naar beneden
sweney
Gast




aanvraag Bob Empty
BerichtOnderwerp: aanvraaag   aanvraag Bob Emptyma dec 26, 2011 5:55 am

-punten :- 936.337

-stad muur :- 16-16-18-23-16-16-14-25

-Schuilplaats :- 32-29-27-25-0-20-32-2

-waarom ik bob joinen wil :- Bob is de enige ervaren Alliantie Die 3 eilanden van mij vandaan zit ik heb in Myth prophecy gezeten OI Hunt en zelfs hkn maar een groot deel daar van zat erg ver van ons vandaan ..

-donatie :- Mijn donatie is meerder deel goed . Mijn donatie rank is 196 met 107.748 punten .

-Zit je op het moment in een alliantie, of ben je al speciaal uit een alliantie gegaan voor BoB? Zo ja: Waarom wil je uit je huidige alliantie weg? :- ik kom nu uit Hunt een heel rustige beginners alliantie .
ik wou in iedergeval al een top 10 Alliantie joinen ivm mijn goede vriend JWZ aan Hkn zat te denken en ik kwam toevallig Hulk van Bob tegen een oud Myth Prophecy lid Bob is actief op een van mijn eiland en dat is meer dan Hkn ooit zal worden helaas .

- Mijn laatste aanval :- is redelijk lang geleden tegen ene Bog lid met ik viel aan met 1000 vloot . helaas was de oorlog al voorbij ivm Oi de clan waar ik in zat 21H varen was .

-word je op dit moment aangevallen :- nee


- Hoe het contact is met mijn buren :- Ik heb een enorm goeie relatie met mijn buren ivm het mijn vrienden zijn Jwz mijn broeder speel met hem al een aantal jaren samen de kans is groot dat hij dan ook Bob joinen gaat . Ruffneck me andere broeder ook een lange tijd ikariam mee gespeelt Epsilon Zeta Eta Gamma . En tenslotten WoriorQueen een vriendin van mij die ik heb laten joinen , ze groei gestaagt door ze speelt nu rustig 1 maandje ze zit op 20.000 punten wij sturen haar af en toe grondstof en marmer en berschermen haar .

-Hoelang ben je bereid te varen om een alliantie genoot te helpen? :- 24 uur en 24 U terug .

-Ben je een aanvallende speler of een vredelievend? :- ik zit er tussen ik als er geen oorlog is en lekker rust ga ik lekker rustig aan doen . als het oorlog is en ik heb me spul klaar staan kan me alliantie als het ivm omstandigheden goed zijn mijn volledige steun krijgen .

- Delta is op dit moment mijn enige server ivm ik al druk ben met werk en toch wel veel online wil zijn heb ik alleen 1 acc op1 wereld .
Terug naar boven Ga naar beneden
Fabiano
Generaal
Generaal
Fabiano


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 25-08-11

aanvraag Bob Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Bob   aanvraag Bob Emptywo dec 28, 2011 2:30 am

Van mij mag je erbij! Als er nog plekken zijn natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aanvraag Bob Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Bob   aanvraag Bob Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanvraag Bob
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitleg bij aanvraag + Aanvraag formulier
» Boz aanvraag
» Aanvraag alliantie.
» el loco aanvraag
» Matti... de aanvraag ;)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BandofBrothers :: Gasten :: Aanvragen-
Ga naar: