BandofBrothers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BandofBrothers

Welkom op het forum van BandofBrothers. We praten hier o.a. over aanvallen, handel, CV's, aanvragen enzovoort. Voor gasten hebben we speciaal een categorie: Gasten, hier kunnen de gasten handel drijven, contact opnemen met BoB én aanvragen indienen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aanvraag generaal failure

Ga naar beneden 
3 plaatsers

Generaal Failure toelaten in BoB?
Ja!
aanvraag generaal failure I_vote_lcap100%aanvraag generaal failure I_vote_rcap
 100% [ 6 ]
Nee!
aanvraag generaal failure I_vote_lcap0%aanvraag generaal failure I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Generaal
Gast




aanvraag generaal failure Empty
BerichtOnderwerp: aanvraag generaal failure   aanvraag generaal failure Emptydo aug 25, 2011 2:45 am

Wat moet je vermelden?
1) Hoeveel punten heb je? 315K

2) Hoe ziet je ideale leger + vloot verhouding eruit? Groot genoeg om te kunnen verdedigen wat het verdedigen waard is.

3) Wat zijn de levels van je schuilplaatsen en muren? zijn allemaal nog in opbouw. Maar op dit moment niet noemenswaardig.

4) Waarom wil je BoB joinen? Er is mij gevraagd te joinen. En ik speel graag met Darkgold :-)

5) Hoe zijn je donaties verdeeld over de groeves/bossen? Doneren daar waar nodig is. Aangezien m'n steden nog flink aanbouw nodig hebben is het aantal donaties op dit moment nog niet veel. Indien op een eiland een actie komt om te upgraden doe ik uiteraard mee.

6) Zit je op het moment in een alliantie, of ben je al speciaal uit een alliantie gegaan voor BoB? Zo ja: Waarom wil je uit je huidige alliantie weg? Ik zit op dit moment niet in een alliantie. M'n vorige alliantie was met Darkgold. Daar ben ik uitgestapt bij ophef van de alliantie. Ik ben toen niet in een nieuwe alliantie gegaan omdat ik m'n account eerst wilde upgraden. (onderzoeken, en militaire upgrades).

7) Wat zijn je laatste aanvallen geweest? Geen aanvallen

8) Word je op dit moment aangevallen? Ik wordt niet aangevallen op het moment. Ik werd wel flink aangevallen, maar ben diplomatiek zeer goed aangelegd om dat met woorden te laten stoppen. (anders bouw ik leger en pak ik je terug).

9) Hoe is het contact met je buren? Uitstekend.

10) Hoelang speel je ikariam? ongeveer 3 jaar (maar niet op Delta, daar speel ik pas kort).

11) Hoelang ben je bereid te varen om een alliantie genoot te helpen? Op Beta heb ik een account waar ik steden verspreid over de gehele wereld heb. Indien er gezamelijke acties gaan plaatsvinden is het dus geen probleem om hiervoor flink te varen (20 uur en meer). Let wel, dit moet natuurlijk goed gecommuniceerd worden. Het kan dus niet zo zijn dat ik over 1 uur ergens verwacht wordt terwijl het 20 uur varen is. Maar dat lijkt me wel duidelijk.

12) Ben je een aanvallende speler of een vredelievend? Op Beta ben ik een vredelievende speler. Ik help graag anderen en hoef daar niets voor terug. (vraag maar aan diverse spelers, waaronder Darkgold). Ik hoop op Delta het account iets meer aanvallend te krijgen. Hiervoor ben ik dan ook bezig de steden in te richten.


Ik hoop dat dit genoeg informatie is voor de aanvraag. Indien er nog wat gewenst is, dit graag ingame doorgeven.

Mvg,
Generaal Failure
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkgold
Minister & Admin
Minister & Admin
Darkgold


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Zimbabwe, tussen de Big Bang en de Eifeltoren

aanvraag generaal failure Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag generaal failure   aanvraag generaal failure Emptyvr aug 26, 2011 5:43 am

Ik heb op ''Ja!'' gestemd, ik ken Generaal Failure van Beta waar hij mijn beste buurman is en alliantie-genoot.
Het is een goede speler die flink kan bouwen maar in tijden van oorlog ook flinke legers heeft klaar staan voor de alliantie. Hij groeit dus snel en ik denk dat BoB dat ook wel kan gebruiken. Ook wordt dit account dan nog aanvallender van die van Beta dus dat komt helemaal goed.

Vandaar dat ik op ''ja'' hebt gestemd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bandofbrothers.actieforum.com
Gast
Gast




aanvraag generaal failure Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag generaal failure   aanvraag generaal failure Emptyvr aug 26, 2011 7:13 am

Ik stem ook op 'ja', omdat ik denk dat onze alliantie veel aan Generaal Failure zal hebben (hopen dat de naam misleidend is Razz). Verder ken ik Generaal Failure niet
Terug naar boven Ga naar beneden
PeeP
Trots & Trouw Lid
Trots & Trouw Lid



Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-08-11
Leeftijd : 51
Woonplaats : Doorn

aanvraag generaal failure Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag generaal failure   aanvraag generaal failure Emptyvr aug 26, 2011 12:16 pm

heb op ja gestemd, ts is ruim voldoende om ons te joinen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Trots & Trouw Lid
Trots & Trouw Lid



Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-08-11

aanvraag generaal failure Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag generaal failure   aanvraag generaal failure Emptyza aug 27, 2011 9:35 am

ik heb ook ja gestemd, maar dan verwacht ik wel wat hij wat meer leger gaat maken (minder als 1k generale is soiso altijd te weinig, behalve als voorbereiding op een aanval)
en als hij zegt dat het groot genoeg is om te verdedigen wat het waard is wild dit dus zeggen dat zijn steden niet veel waard zijn Wink
en 0 aanvalspunten is denk ik niet echt de speler voor deze alli, maar hij zegt dat hij zijn steden aanvallend aan het opbouwen is dus als hij altijd mooi mee doet met de aanvallen/verdedigingen kan ik uiteraard niets tegen zijn komst naar onze alli hebben Smile
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen, zeker voor de aanval op Myth kunnen we iedereen gebruiken Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkgold
Minister & Admin
Minister & Admin
Darkgold


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Zimbabwe, tussen de Big Bang en de Eifeltoren

aanvraag generaal failure Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag generaal failure   aanvraag generaal failure Emptyza aug 27, 2011 10:13 pm

Generaal Failure, gefeliciteerd. De leden hebben genoeg tijd gehad om te stemmen, 100% is gegaan voor de ''Ja!''. Dus bij deze zit je er bij, alleen nog even een aanvraag doen en klaar is kees.

Welkom bij BoB!
Mogen we samen veel plezier beleven in het platbranden van andere steden! cheers

Hier komt een slotje op...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bandofbrothers.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





aanvraag generaal failure Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag generaal failure   aanvraag generaal failure Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanvraag generaal failure
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitleg bij aanvraag + Aanvraag formulier
» Boz aanvraag
» Aanvraag alliantie.
» aanvraag Bob
» aanvraag VAN DE HULK

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BandofBrothers :: Gasten :: Aanvragen-
Ga naar: